Wednesday, March 30, 2011

fed up!

Posted by Midy loves Ydim on 11:49 PM 0 comments

huaahahha. selamat hari khamis aku ucapkan kat semua. hari ni ialah hari terakhir bulan April, kiranya kalau aku post entry ni esok maka jadi April entry laa. Ok2 dah. Aku dah fed up? sebab ape tu? Cinta ke, study ke, ke fed up ngan idop? haha! Semua tak, aku cuma fed up nak blog, twit ngan formspringing. hahaha
aku x reti lansung ngan semua ni. Dah la aku malas menulis, kalau menulis pn tah pape. So aku fikir nak bakar jap blog ni sebelum aku semakin merapik di siang hari. haha! walaubagaimanapun, aku nk ucap thnx kat sesiapa yang follow aku. Sbb aku rasa aku malas dh nk menulis2 ni. Maybe lagi 2 minggu aku akan setat semula, dan maybe bulan 6 ni plak kot (aku masuk study balik. idea msti bnyk) hahaha. Nanti bila aku wat entry baru aku akan oyat ko demo la. bila tu aku x tau. hahaha. :)


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...