Tuesday, January 25, 2011

Aku manusia lemah, selalu jatuh ketika lalai, selalu sesat tanpa arah..

Posted by Midy loves Ydim on 8:12 AM 0 comments

Post ini ialah post ku yang pertama untuk tahun 2011, aku memang xda mood lansung nak menulis, sebab aku
lebih suka berfb..
entry ni mmg dibuat atas kerana aku memang senang terpengaruh, serta senang lalai atas sesuatu perkara itu...
Contoh: Midi, ko kalo nak jaga badan air gas ngan ais jgn minum..
aku balun jgak air coke 3 gelas, haha..
berat aku skang naik balik laaaaa... hahaha
tapi benda sebenarnya aku nk ckp ialah.. aku lalai sangat kat dunia ni..
kalau aku kt uitm la aku akan jumpa sahabat2 yang membimbing aku,
aku kalau kat umah memang mengalahkan setan, kuar tghari blik pagi.
semayang tu lagilah, mmg perkara ajaib la kalau aku buat...
emm sekarang alhamdulillah, aku dh x mcm dlu lg..
cuma aku masih malas mengemas umah je..:P
sedikit demi sedikit aku cuba berubah, orang kata ulat gonggok takkan berubah jadi rama-rama dalam satu hari kn?

macam anak rantai ni, kalau lemah memang xkan bleh bertahan lalu rosak la semuanya.....:)

jadi aku nk out. sambil ucapkan thnks kat member aku terutamanya apih yang memang sentiasa menasihati aku,


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...