Sunday, December 5, 2010

Suria, mentari, matahari, Sun, Sunshine

Posted by Midy loves Ydim on 2:37 AM 0 comments

Kan last post aku cakap aku na tulis lagu, well lagu ni aku tulis untuk persahabatan, harapan, segala yang boleh dianggap kehidupan, aku gelar lagu ni Mentari Baru...

op
Segala kenangan dulu, segala cita citamu,
Janganlah dilupakan, takkan pernah menghilang
Hari yang akan mendatang, tak akan pernah berhenti,
Mengertilah bahawa, Ia akan mendewasakanmu..

 c/o
Hari esok akan tiba,
kita masih bersama.....
Hari esok akan tiba,
Dan mentari akan bersinar semula....

Br
Ku ingin terus bersamamu, disetiap waktu-waktumu
Jangankau simpan sendirian, ku takkan pernah melupakan,
Biarlah aku yang datang, takkan pernah biarkan kau sendiri
Yakinlah bahwa, dunia takkan pernah sama.....

C/o
Dan bila kau lihat sekelilingmu,
Kau rasa sendirian,
Dan bila kau lihat ke langit,
Kau sedar, mentari masih ada.....

Lalalala....

haha thank you....


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...