Wednesday, December 15, 2010

Kesilapan.

Posted by Midy loves Ydim on 7:47 PM 0 comments

tidak dinafikan, semua orang akan melakukan kesilapan, kadang-kadang kesilapan akan mengajar kita, malah melalui kesilapan kita akan dapat pengalaman dan akan memberikan kita semangat serta kekuatan...
ada juga kesilapan yang akan menghantuiku sampai bila-bila...
Aku xkan cakap ape yang aku dah wat.. tapi aku nak cakap bendi ni menhantuiku, sampai tido, sampai satu tahap aku nak menjerit je.... emm tapi sekarang da ok, aku da boleh terima kenyataan terhadap kesilapanku...

kesilapan ini da aku jadikan sebagai pengalaman paling besar dalam hidupku, serta selepas ini, aku harap aku xkan ulanginya lagi... Jadi, wat la kesilapan yang lebih baik... hehe


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...