Monday, December 13, 2010

Hujan, jangan la lebat sangat, saya nak keluar la

Posted by Midy loves Ydim on 7:32 PM 0 comments

hehe..
Tengok dari post ni pon, nampak sangat post ni untuk suka-suka.....
haha..
masa kat Kelantan aritu, memang hari2 aku ckp cmni..
memang la rahmat Tuhan, tapi aku nak kuar!
haha
Jd, smpai je kat umah aku kt K.L ni aku hari2 mintak Hujan, turunla.....
sbbnya kebanyakan hari aku akan duk di rumah, maka keadaan akan jadi sangat panas..
hahahahax........

Em tu la, aku nk ckp.... haha...
Episod pasni : KAWAN...


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...