Sunday, October 24, 2010

Exam: Tension time....

Posted by Midy loves Ydim on 9:31 PM 0 comments

Minggu ni adalah minggu pertama peperiksaanku di UiTM.. Sperti yang korang jangkakan, Yes It is a stressful week for me. Walaupn aku blik untuk release stress tapi macam tak berjaya je.. Emm entahlah memang da adat dunia kot exam mesti wat orang tertekan. Ada yang amek peluang untuk mencabar diri sendiri ada yang mencabar pengawas peperiksaan..  Exam, exam dan exam. Bosan aku dengar walaupn exam aku start rabu ini yakni pada 27 aribulan namun kehangatannya sudah terasa, mcm world cup plak, haha.... Sbab orang tension sbb mase ni lah kuar statement "aku lah harapan family aku", "akak aku pnah dpt 4 flat" "adik-badik aku sume pndai2". Jadi manusia jadi stress sbb comparison and competition. Emm exam aku start ari rabu but aku maseh tak blajar bnyak mana sangat... Paper ari rabu ialah bel atau english..... aku xtau pn ape name bel tu tp english la... bnyak keje sem ni dibuat sebelum final yakni di term paper dan test jadi markah final ni pn kurang......

Jadi to all candidates, good luck and Insyallah we will find our way.......
And think twice, thrice before trying to cheat..


0 Responses so far:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...